30 de xan. de 2024

Ciencias da natureza e pensamento computacional en 3° de primaria

 Na aula de 3º estamos a traballar e a aprender moito sobre as plantas. Entre as moitas tarefas que fixemos, destacamos un traballo por estacións no que, en grupos foron pasando por distintas mesas con distinto material no que traballar (crebacabezas, formar palabras relacionadas coas plantas, escribir as partes das plantas, unir debuxos cos nomes correspondentes).

Tamén aproveitamos para traballar coas tablets o programa Scratch Junior, que nos permite desenvolver o pensamento computacional e a linguaxe de programación.

Que ben que  o pasamos!



Ningún comentario:

Publicar un comentario

Deixa aquí os teus comentarios

QUERES FACER UN COMENTARIO?

Pulsa co cursor enriba de "comentarios" .
Elixe de identidade "Nombre", e escribeo na casilla..
Escribe no recadro o teu comentario.
Pulsa enriba de "Publicar comentario"
Sairá publicado máis tarde,cando nos chegue.

As ilustración e imaxes que publicamos neste blog teñen un uso educativo. Si están suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña.Grazas